Een nieuw kantoor in Waregem
De NORRIQ Group opent een nieuw filiaal in België. Voor de nieuwe vestiging werd vol overtuiging gekozen voor Waregem, de ideale uitvalsbasis om de Oost- en West Vlaamse markt te bedienen. Naast de afdelingen in Tremelo en Lummen, is Waregem het derde kantoor dat we oprichtten in België. Sinds 22/01/2021 is het nieuwe kantoor officieel open voor de werknemers maar helaas zonder een spetterend feestje!
Nieuw kantoor in COVID-19 tijden
Een derde kantoor in het Westen van België stond al enige tijd op de planning. Ondanks dat van thuis uit werken het ‘nieuwe normaal’ werd het afgelopen jaar, blijft de investering in het bruisende Waregem de juiste beslissing vinden volgens Jurgen Broos, General Manager van NORRIQ Belgium: “NORRIQ bedient al meer dan 20 jaar klanten op de Belgische markt. Vooral rond de as Antwerpen-Brussel, Vlaams-Brabant en Limburg hebben we een uitgebreid cliënteel uitgebouwd. Maar ook in Oost- en West-Vlaanderen zijn we goed aanwezig. Waregem heeft volgens ons de meest strategische ligging om het ondernemend KMO-landschap in deze regio te bedienen.”
Via werknemers streven naar tevreden klanten
We kozen voor Waregem en specifiek voor het gloednieuwe woon- en werkproject Waterfront. Dit project heeft een economische toplocatie, op wandelafstand van het centrum van Waregem en dicht bij de snelweg en het openbaar vervoer. Vlot bereikbaar, in een levendige buurt en met verschillende faciliteiten nabij. Vlak naast het Regenboogstadion (Zulte-Waregem) - ideaal voor onze voetballiefhebbers.
“Om zowel West- als Oost-Vlaanderen goed te bereiken is Waregem ideaal gelegen. Wij staan graag dicht bij onze klanten – zo blijven we nauw betrokken met iedere samenwerking. We zijn enorm enthousiast om via deze nieuwe uitvalsbasis klanten en werknemers aan te trekken.” Aldus Jurgen Broos.
Team uitbreiding in West-Vlaanderen
Het kantoor is reeds toegankelijk sinds 1 oktober 2020. Enkel voor de medewerkers uit de regio. En maar goed ook want in de loop van 2020 breidde het West-team reeds uit met verschillende collega’s. Zij startten hun avontuur met thuis werken maar dankzij een Microsoft PowerApp, een product dat NORRIQ vaak neerzet bij klanten, kon het NORRIQ-team heel simpel een plaats reserveren in onze kantoren zodat er steeds een veilige werkomgeving is.
“Dit nieuwe kantoor geeft een nieuwe opportuniteit voor het aanwerven van talent. Medewerkers kunnen dichter bij huis aan de slag. Een noodzakelijke stap in een tijd waarin talent schaars is en we soms moeten strijden om de witte raven. Met dit nieuwe kantoor, zijn we ervan overtuigd weer een stapje voor te hebben op de concurrentie, vooral omdat medewerkers bij NORRIQ sowieso alle kansen krijgen om zich te ontplooien.” volgens Jurgen.
Een officiële opening voor klanten, prospecten en nieuwe buren volgt hoe dan ook. Wij kijken er alvast naar uit om (wanneer toegestaan) onze opening te vieren – op een veilige afstand natuurlijk.