Transformeer uw service met kant-en-klare oplossingen.
Of het nu gaat om traditionele klantenservice, of om uw hardlopende servicemonteurs de beste voorwaarden te bieden voor het leveren van een snelle, efficiënte en geweldige klantervaring, NORRIQ heeft de ervaring om gestandaardiseerde, geautomatiseerde en efficiënte processen te creëren die uw servicecentrum naar een winstcentrum leiden.
Bied de beste klantenservice aan people
Breng de klantenservice van het bedrijf naar nieuwe hoogten en behoud uw klanten. De oplossing stelt u in staat om een snelle en klantgerichte klantenservice te leveren die een hoge klanttevredenheid biedt. Blijf op de hoogte van alle vragen, ongeacht het kanaal waar ze vandaan komen, en beantwoord ze met de juiste informatie. Automatiseer uw bevestigingsstroom en definieer automatische routines en escalatieregels.
Stroomlijn uw hardloopdienst directions_car
Als u servicetechnici hebt, kunt u nu een complete en efficiënte oplossing krijgen die alle processen in uw servicebedrijf optimaliseert. Plan beter en ontvang meer klantafspraken per dag. Maak uw technici efficiënter en competenter met toegang tot alle relevante klant- en productgegevens via mobiliteit. En krijg een meer proactief serviceconcept dat servicekwesties oplost voordat ze zich voordoen.
Bedien uw klanten online screen_share
Verplaats uw service online en bied klanten nieuwe flexibele en toegankelijke opties. Laat uw klanten zelf antwoorden op hun vragen vinden of met u chatten. Maak communities, selfservice-mogelijkheden en toegewijde klantportals. De mogelijkheden zijn talrijk om de online service van uw klanten aan te bieden.
Business Intelligence biedt inzicht in uw service pie_chart
Krijg inzicht in welke diensten uw klanten gebruiken, hoe vaak en waarvoor. Krijg een overzicht van uw efficiëntie en het vermogen om aan de verwachtingen van de klant te voldoen. Met Business Intelligence hoeft u niet te raden. U krijgt inzichten waarop u kunt handelen.
Mist u een onderhoudssysteem voor de productieapparatuur? build
Actief beheer van onderhoud van b.v. Machines, gebouwen, loopapparatuur, handgereedschap houden uw bedrijf productief en veilig. Met Field Service kun je het eenvoudig in het systeem stoppen.
Bedrijfsontwikkeling met service in focus
Wanneer u uw bedrijf wilt ontwikkelen, nieuwe bronnen van inkomsten wilt vinden en nieuwe klanten wilt behouden en aantrekken, kunt u profiteren van het lanceren van nieuwe of het verbeteren van uw huidige servicemodellen. Het ontwikkelen van uw aanvullende diensten en diensten is gebaseerd op uw kennis van klanten en producten, maar het is cruciaal om na te denken over de mogelijkheden van digitalisering in uw serviceconcepten. De mogelijkheden voor het creëren van grote waarde voor uw klanten en uw bedrijf zijn talrijk - en vaak verrassend eenvoudig om mee te beginnen.