De meest complete ondersteuning op de markt
NORRIQ CARE is in het leven geroepen om onze klanten te ontzorgen. Wij zetten ons in om van onze klantenrelatie een echte partnerschip te maken. Zo kan NORRIQ haar klanten optimaal ondersteunen in de groei van hun organisatie.
Nieuwe medewerkers opleiden? Bestaande medewerkers heroriënteren?
Met de hulp van het NORRIQ CARE team is dat mogelijk. Zo heeft bijvoorbeeld B-Close een interne her-organisatie willen doorvoeren met als gevolg dat sommige medewerkers andere taken moesten uitvoeren. En voor andere taken moesten er nieuwe medewerkers gezocht worden door de groei van het bedrijf.
Het NORRIQ CARE team heeft deze transitie binnen B-Close bij gestaan. Onze CARE consultant werd geïntroduceerd in de bestaande processen en handleidingen. Met de aanwijzingen van de B-Close, heeft onze CARE consultant de handleidingen herschreven. Op basis van deze nieuwe versies van de handleidingen kan B-Close de nieuwe taken aan de bestaande medewerkers toelichten. De nieuwe medewerkers die de groei van het bedrijf komen ondersteunen, kunnen door middel van deze handleidingen zich sneller inwerken.
Tijdelijk extra interne workload opvangen?
Eén van onze grote internationale klanten, Easyfairs International, had besloten om een aantal van de vele, kleine bedrijven waaruit ze bestonden, te mergen tot grote bedrijven. Dat betekende veel werk op administratief vlak, zeker voor de boekhouding. Openstaande saldi klanten en leveranciers omzetten, Balansen en Masterdata omzetten, om er maar enkele te noemen. Werk dat allemaal bovenop de dagdagelijkse activiteiten kwam en conclusie was: Hiervoor zijn extra resources nodig om dit werk mee te ondersteunen.
Een ideale job voor het NORRIQ CARE team!
In plaats van een interimkantoor aan te spreken, is Easyfairs International naar NORRIQ gekomen en werden de CARE consultants ingeschakeld. Zij ondersteunen de mensen van de boekhouding om deze extra workload te dragen.
Lees meer over Easyfairs International
Je automatische processen draaiende houden?
- Wil je zeker zijn dat je batch facturatie 's nachts helemaal gedraaid heeft?
- Wil je zeker zijn dat het geheugen van je server altijd ruim voldoende is om problemen te vermijden?
- Wil je zeker zijn dat je wisselkoersen elke week bijgewerkt worden zodat je dat niet manueel zelf moet doen?
- Wil je zeker zijn dat je EDI-berichten succesvol verzonden werden?
Ons CARE team staat voor je klaar! Zij zullen je hierin begeleiden en de nodige monitoring opzetten om je zorgen hierover weg te nemen en te zorgen dat je dat niet elke keer zelf manueel moet controleren.
Zit je zelf met een vergelijkbaar probleem als bovenstaande voorbeelden?
Neem dan gerust contact op met het CARE team en wij helpen je graag verder!