Ledenbeheer Webinars
Ontdek tijdens deze Ledenbeheer Webinar Serie de ins & outs van een geoptimaliseerd en geautomatiseerd ledenbeheersysteem!
1 | Automatiseer uw ledenbeheer met Dynamics 365
Ontdek hoe u de kracht van Dynamics 365 kunt combineren met NORRIQ's ervaring. Wij tonen hoe u Dynamics kan verrijken dankzij cruciale Marketing data maar ook het belang van transparantie tussen afdelingen zal aan bod komen.
2 | Uw lidmaatschappen automatiseren
Tijdens dit tweede deel nemen we de automatisatie van lidmaatschappen onder de loep. Dankzij de juiste tool is de interactie met leden veel toegankelijker en kunnen leden eenvoudig hun eigen informatie beheren en aanpassen.
3 | Hoe kan u eenvoudiger activiteiten organiseren?
Tijdens dit derde deel nemen we de automatisatie van evenementen en activiteiten onder de loep. Een activiteit organiseren kan voor een groot stuk worden geautomatiseerd – van inschrijving tot opvolging. En zo wordt een activiteit of evenement organiseren een fluitje van een cent!
4 | Lead capturing
Ontdek hoe u de kracht van Dynamics 365 kunt inzetten voor uw lead capturing. Tijdens dit vierde deel nemen we de lead capturing onder de loep. Ontdek hoe je veranderde regels kan doortrekken naar alle kanalen.
5 | Automatisatie van uw betalingen
Tijdens dit webinar nemen we de automatisatie van betalingen onder de loep. Het opvolgen van betalingen, openstaande facturen, reminders automatische sturen en nog zoveel meer mogelijkheden dankzij de juiste membership oplossing.
Op zoek naar meer informatie?
We got you covered.